2011. június 28., kedd

Herry babakocsi ajándék esernyő kocsival - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó a képen látható több funkciós Herry babakocsi+ajándék egy esernyőre csukható babakocsi.
Herry-lengyel, nagyon jó minőség és sokkal megbízhatóbb a méregdrága babakocsiknál. Nagy kerekei bírják a terepet, teleszkópos, a babából nem rázza ki az ebédet, ha hepehupás úton visszük. : )
Megfordítható tolásirány, a kerekei elől és hátul külön fékezhetőek, 4 pozícióban is dönthető háttámla, tolókarmagassága 9 fokozatban állítható. Fényképeztem a különböző "ülés és fekvés  lehetőségeket" lányom csak háton feküdt benne, de a fiam izgága, és ő már feküdt benne most hason is, és a kupolát felhajtva kukucskáló ablaka is van. Szellőzik, mivel apró hálós a pofijába nem repültek a bogarak+mivel sötét színű, valamennyire védte a napsütéstől is. A tetején van külön bekukucskáló ablak,  cippzárazható. A karfa levehető, fólia védi a kaja és koszfoltoktól. Lábrész lehajtható, ez is fóliával védett. Óriás bevásárló kosara van. A huzata levehető, mosható, én nagyon vigyáztam rá, semmi hibája.  
A kerekeken a fogaskerekeket kicseréltettük, így azok vadi újak, még 2-3 gyereket kiszolgálnak. 20 kg-ig terhelhető. Többet is bír: ) kb + 5 kg-ot.
Uniszex a színe, mivel mikor vettük, a lányom már a pocakban volt, de tudtuk, hogy lesz még egy lurkó és nem akartunk csajos színt választani.
Tartozékai mózeskosár, lábzsák és kis kosárfogó vég. Fotóztam.
Ajándék hozzá az esővédő fólia, amin szintén van kukucskáló ablak, így a gyerek nem fullad meg a párában (én ezt nagyon szerettem benne).
+Ajándék az esernyő babakocsi, szintén hibátlan állapotban. Szép élénk kék,  sztem ez is uniszex, a lányomat vittem benne.  
Mindkét babakocsi 5 pontos biztonsági öves. A Herry egy mozdulattal összecsukható és egy mozdulattal nyitható.
Bármi kérdés van, írj! Csak személyes átvétel lehetséges, a méretei alapján.
Nem fért fel az összes kép, amit csináltam...


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-07-01 20:51
. Herry babakocsi ajándék esernyő kocsival - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos